Ariston oznamuje svou první globální kampaň: „Ariston Comfort Challenge – grónska mise“

Společnost Ariston zůstává věrná svému cíli přinášet pohodlí každému a oznámila úspěšné dokončení první fáze projektu „Ariston Comfort Challenge“. Pomocí inovativního modulárního domu „Ariston Comfort Zone“, jenž se nalézá v Grónsku a využívá k vytápění technologii Ariston, podporuje společnost Ariston vědecké studie Kodaňské univerzity, věnované klimatickým změnám.

Celá mise byla natočena a bude se vysílat jako webový dokumentární seriál prostřednictvím kanálů společnosti Ariston.

28.8.2018: Ariston, nejvýznamnější značka skupiny Ariston Thermo Group s největším mezinárodním přesahem, oficiálně oznámila v rámci první globální kampaně úspěšné zakončení projektu „Ariston Comfort Challenge – grónská mise“. Jde o mnohem víc než jen o kampaň, jde o dobrodružství – misi – s cílem zajistit pohodlí prostřednictvím dodávky a montáže vytápěného, inovativního, modulárního domu (Ariston Comfort Zone) v samotném srdci odlehlého, mrazivého města Qeqertarsuaq na ostrově Disko, a to navzdory mnoha nepříznivým faktorům.

foto Ariston

foto Ariston

Ostrov Disko, ležící u západního pobřeží Grónska, je územím, kde tým výzkumníků z Kodaňské univerzity sbírá a zkoumá vzorky s cílem odhalit průlomová fakta v rámci studia klimatických změn. Až doposud zde nebylo možné kvůli extrémním teplotám, nepříznivému podnebí a nedostatku vhodné infrastruktury strávit během zimních měsíců více než pár dní, kdy je nejvýznamnější období z celého roku pro sběr nových, relevantních dat pro další fáze výzkumu.

Kvůli důležitému výzkumu v oblasti klimatu potřeboval tým vedený profesorem Mortenem Rashem z Institutu geovědy a řízení přírodních zdrojů Kodaňské univerzity stabilnější základnu v samotném srdci ostrova – kde se teploty v zimě pohybují v rozmezí -20 °C až -50 °C – aby mohl sbírat veškerá potřebná data a zároveň měl dostatečný komfort v obdobích mezi odběry vzorků, v podobě úkrytu před nepříznivými, extrémními podnebnými podmínkami.

foto Ariston

foto Ariston

„Hledali jsme vhodnou příležitost, jak otestovat a předvést, že i v nejextrémnějších podmínkách, jaké lidstvo zná, mohou technologie v našich produktech dostát náročným očekáváním, která na ně klademe. Chtěli jsme doložit, že náš cíl není jen tvrzením, ale skutečnou, zřetelnou realitou,“ řekl Massimiliano Fugini, manažer pro značku skupiny, digitální sféru, firemní marketing a mediální vztahy. „Navázali jsme kontakt s Interactem, kde nás ihned představili profesoru Rashovi. Profesor nadšeně zareagoval na naši výzvu, která pomocí stabilní, celoročně obyvatelné základny radikálně zlepšuje výzkumné možnosti jeho týmu, jenž byl dříve vybaven pouze stany.“

Výzva představovala ‘spletitou cestu’, plnou dobrodružných nástrah. Tým společnosti Ariston čelil během měsíční mise mnoha výzvám, kdy členové týmu cestovali mnoha různými způsoby nebo šli pěšky: letadlo, vrtulník, sněžný skútr a dokonce ledoborec představovaly jediné dopravní prostředky, které byly schopny dosáhnout cíle uprostřed sněhových bouří a zamrzlého moře, které jej obklopovalo.

foto Ariston

foto Ariston

Když tým společnosti Ariston dorazil na místo, sestavil inovativní modulární dům Ariston Comfort Zone, vytvořený s ohledem na energetickou účinnost a udržitelnost, schopný odolat i nejextrémnějším klimatickým podmínkám a zaručující maximální energetickou účinnost, ve fázi výroby i každodenního provozu, stejně jako u původního produktu společnosti LeapFactory S.r.l. Budova poskytuje obývací pokoj, ložnici, koupelnu a 2 technické místnosti, může v ní bydlet současně až 6 osob a má jediný cíl: podpořit vědecké týmy z Kodaňské univerzity a ochránit je v drsném prostředí grónské zimy.

„Po celém světě neustále roste poptávka po komfortu a společně s ní vzrůstá univerzální potřeba vyvíjet nové technologie, které zajistí udržitelný růst s nejmenším možným dopadem na životní prostředí,“ řekl Massimiliano Fugini, manažer pro značku skupiny, digitální sféru, firemní marketing a mediální vztahy. „Ariston Comfort Zone si neklade za cíl pouze minimalizovat ekologické dopady vědeckého týmu, ale představuje též zásadní krok směrem k podpoře výzkumu samotného arktického ekosystému. Tým Kodaňské univerzity ve své práci usiluje o otevření cesty k novým objevům v rámci studií klimatické změny. Objevům, které nám pomohou lépe pochopit, kde se nalézáme a jak můžeme jako lidstvo omezit vliv těchto změn.“

foto Ariston

foto Ariston

Bezpečný, krytý dům, vytápěný a s teplou vodou pro maximální pohodlí i během polární zimy, by nebyl možný bez systémů Ariston Alteas One. Pulsujícím srdcem“ domu je kondenzační nástěnný ohřívač s vysokou energetickou účinností a nový systém Per4mance, založený na synergické kombinaci exkluzivních technologií Ariston. Ohřívač s nádherným designem, k jehož stylu přispěla společnost UP Design, zajišťuje nejvyšší výkon s velmi nízkými emisemi, díky nimž jde o odolné, hřejivé, chytře připojené a efektivní zařízení, které přináší naprosté pohodlí i za nejnáročnějších grónských zim.

„„Ariston Comfort Challenge – grónská mise” je kampaň, na kterou jsme velmi hrdí! Tento nový směr umožňuje naší značce otevřít dveře novým obzorům, zákazníkům i subjektům, neboť dává nový smysl naši misi – přinášet pohodlí každému, i tam, kde se to zdá být obtížné, ne-li nemožné. Jako marketingový manažer pro Českou republiku a Slovensko mám tu čest představit na našem trhu tento zcela nový a odlišný způsob, jak naši misi zrealizovat,“ řekl Petr Dolejš, marketingový manažer pro Českou republiku a Slovensko.

Projekt Ariston Comfort Challenge – grónská mise byl od začátku až do konce natočen a bude se promítat v podobě webového seriálu prostřednictvím oficiální platformy společnosti Ariston: www.aristoncomfortchallenge.com. Šestidílný dokument vypráví příběh tří stavitelů-hrdinů a jejich náročné cesty při naplňování této výzvy. Film ukazuje nejen jejich dobrodružství na cestě k cíli, ale také lidi a kultury, kteří žijí v úchvatné, mrazivé grónské krajině.

ZDROJ: PR článek společnosti Ariston

Komentovat