Predani_oceneni_2
Zdroj: Atoz Marketing Services

Baumit získal ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2023

29. 11. 2023 Sdílet

Již podeváté volili čeští zákazníci značky, kterým nejvíce důvěřují. Vítězné značky byly vyhlášeny na slavnostním galavečeru, který proběhl 9. listopadu v historickém prostoru Kongresového centra České národní banky. Hodnoceny byly nejsilnější značky na českém trhu v jednotlivých kategoriích.

Do průzkumu byl zapojen reprezentativní vzorek čtyř tisíců spotřebitelů, hodnotících značky v oblastech, jako jsou služby, instituce, výrobci, produkty a další. Respondenti v tomto nezávislém průzkumu hodnotili téměř 900 značek nominovaných automaticky na základě prodejů.

„Ocenění Nejdůvěryhodnější značka má tu přednost, že se otevírá všem značkám na trhu, které zastávají ve své kategorii významné místo,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer pořádající společnosti Atoz Marketing Services.

Baumit_oceneni-nejduveryhodnejsi-znacka_news

Zdroj: Atoz Marketing Services

V segmentu fasádních systémů zvítězila společnost Baumit a odnesla si hlavní cenu Nejdůvěryhodnější značka 2023. Vydobyla si tak právo ve své komunikaci používat prestižní označení a logo, které je podle průzkumů českými spotřebiteli vnímáno velice pozitivně. Za důležité pro své rozhodování o nákupu považuje toto označení celá třetina oslovených respondentů.

„Spokojenost zákazníků je pro nás dlouhodobě na prvním místě, proto si tohoto ocenění spotřebitelů velmi vážíme. Je to zároveň skvělá tečka na závěr letošního roku, ve kterém jsme s našimi partnery oslavili 30 let působení značky Baumit na českém trhu,“ prohlásil při přebírání hlavní ceny generální ředitel společnosti Baumit Ing. Pavel Med.

Komerční informace; zdroj: Baumit

Kategorie: Novinky
Tagy: baumit Od partnerů
Sdílejte článek