Skála přímo ve vinném sklípku, moře jen pár kroků od domu

Skála přímo ve vinném sklípku, moře jen pár kroků od domu

Nejjižnější finské město Hanko vyrostlo na dlouhém písčitém poloostrově jako lázeňské město na přelomu 19. a 20. století. Bylo velmi vyhledávané ruskými šlechtici a umělci. Kromě užívání si odpočinku si tu mnozí z nich postavili i honosné vily, které dodnes turisté obdivují. V tomto kouzelném prostředí stojí i nová vila nazvaná Stormvillan, co můžeme volně přeložit jako bouřková vila.

Stavební spoření pro děti? Teď je ta pravá chvíle

Stavební spoření pro děti? Teď je ta pravá chvíle

Přemýšlíte, jak naspořit dětem něco do začátku? Pokud hledáte bezrizikové uložení peněz se zhodnocením, které nejen pokryje inflaci, ale skutečně přinese kýžený výnos, sáhněte po stavebním spoření. Právě nyní můžete uzavřít smlouvu pro děti a mladé do 26 let s prémií až 2000 Kč.

Nádech starých časů v přírodní zahradě v Plavsku

Nádech starých časů v přírodní zahradě v Plavsku

Zahradní turistika v posledních letech přímo vzkvétá. Rozmáhá se cestování po evropských zemích, navštěvování historických a světoznámých zahrad, které se během dlouhých staletí zapsaly do historie zahradní architektury. Stejně tak ale kvete i turistika po přírodních zahradách, ve kterých často nacházíme inspiraci.

Designblok odhalil téma a vizuál osmnáctého ročníku

Designblok odhalil téma a vizuál osmnáctého ročníku

Pražský týden designu a módy představil vizuál k letošnímu ročníku. Zachycuje tváře předních českých designérů a osobností spojených s Designblokem. Nadcházející ročník přehlídky se uskuteční 27. – 31. října 2016 v prostoru Výstaviště Praha Holešovice a jednotícím tématem je pro tento rok Sport.

Hledá se Liška! ČMSS v nové kampani nabízí zvýhodněné úvěry i výlety do westernového městečka

Hledá se Liška! ČMSS v nové kampani nabízí zvýhodněné úvěry i výlety do westernového městečka

Českomoravská stavební spořitelna spouští novou marketingovou kampaň „Hledá se Liška“ zaměřenou na podporu úvěrů i stavebního spoření. V rámci kampaně začínají nejnižší sazby úvěrů na 1,9 % p.a. Kromě úvěrů ČMSS v kampani komunikuje i roční výnos stavebního spoření 3,5 %, klienti mohou také získat výlety do westernového městečka.

Startuje nová kampaň HELUZ: S Bárou Špotákovou vítězně až do cíle

Startuje nová kampaň HELUZ: S Bárou Špotákovou vítězně až do cíle

Přední český výrobce cihelného systému pro hrubou stavbu HELUZ se v nové kampani rozhodl propojit stavbu rodinného domu se světem vrcholového sportu. Firma přitom využila spolupráci se špičkovou oštěpařkou Bárou Špotákovou. Vizuály kampaně ji představují nejen při hodu, ale také v řadě dalších klasických atletických pozic. Špotáková totiž dříve dělala i sedmiboj.