Zařízení interiéru pro pohodové bydlení – Aktuální trendy pro jaro 2018

Co by byl domov bez zařízení a vybavení, ve kterém se člověk cítí dobře a může se odreagovat? Otázky jako tato daly týmu Hornbachu ve spolupráci s renomovanými návrháři podnět pro navržení čtyř aktuálních trendů ve Světě bydlení – Light & Easy, Fresh & Happy, Smart & Green a Pure & Simple II.
Reklama

Na pohodlí a útulnost v bydlení je brán důraz i pro letošní rok. Aktuální trendy se nesou v duchu vyváženosti, komfortu a souznění s přírodou. Pohodlí, útulnost a harmonie jsou základem pro aktuální trendy – Light & Easy a Fresh & Happy. Přírodní materiály, živé rostliny a barvy v přírodních odstínech evokují souznění s přírodou a jsou charakteristické pro trendy Smart & Green a Pure & Simple II. „Pro realizaci těchto trendů nabízí Hornbach vše na jednom místě: od úpravy podlah a stěn, přes osvětlovací tělesa, až po doplňky. Od března můžete veškerý sortiment zakoupit v našich projektových marketech a e-shopu,“ říká Tomáš Tiurin, odborník ze světa bydlení v Hornbachu.

Light and Easy zdroj Hornbach

Light and Easy zdroj Hornbach

Light & Easy – Prázdninová atmosféra

Méně někdy znamená více. „Tento trend bydlení je věcný a zdrženlivý. Pracuje se světlými kombinacemi tón v tónu, které jsou u zařízení doplněny dřevěnými prvky,“ sděluje Tomáš Tiurin z Hornbachu. Typickou barvou jsou všechny odstíny bílé, kterou oživuje svěží zelená. Paletu barev zdobí odstíny vápence, zimní modř, světle šedá a světle béžová. I nábytek se objevuje v bílé a přírodní barvě. Zajímavým doplňkem mohou být neopracované dřevěné nohy pohovky nebo houpací klec s pohodlnými poduškami. Vyskytují se zde drobné nuance, podle světla a počasí. Svět bydlení ve stylu Light & Easy vytváří atmosféru plnou fantazie

Fresh and Happy zdroj Hornbach

Fresh and Happy zdroj Hornbach

Fresh & Happy – Život v harmonii

Ve světě bydlení Fresh & Happy se představují stimulující barvy a jednoduchý nábytek. O faktor dobrého pocitu se zde postarají polštáře a kožešiny. Zařízení tak působí velmi harmonicky a moderně. Souhra lehkých, zelených, modrých a růžových tónů vypadá svěže a přátelsky. „Drobné odstíny zelené v kombinaci s růžovou se jeví mimořádně svěže a přátelsky. Barvy mají unisex vlastnosti. Velmi živě spolu reagují,“ vysvětluje Tomáš Tiurin z Hornbachu a dodává, že přesně požadovaný odstín si můžete vybrat on-line a nechat namíchat v centru míchání barev. Styl Fresh & Happy vyjadřuje moderní a harmonický svět barev, který působí velmi mladistvě, ale vytváří příjemný pocit domova pro všechny generace.

Smart and Green Pure and Simple zdroj Hornbach

Smart and Green Pure and Simple zdroj Hornbach

Smart & Green – Souznění s přírodou

Barevná podívaná tohoto trendu bydlení vyvolává pocit pohody. Zářivé zelené tóny jsou doplněny modrými barevnými akcenty. Zelená barva doma navodí atmosféru jako v přírodě, rozveselí srdce i dům, její odstíny jsou svěží barvy plné optimismu. „V interiéru nesmí chybět živé, pokojové rostliny. Zelené listí je zobrazeno na textilních látkách, tapetách i obrazech. Zajímavými doplňky jsou koberce a polštáře z přírodních materiálů,“ popisuje odborník z Hornbachu. Styl Smart & Green tak vytváří přírodu mezi čtyřmi stěnami. Vyjadřuje pocit pohody, chladivou přírodní oázu odpočinku, uklidňující i oživující zároveň.

Pure and Simple zdroj Hornbach

Pure and Simple zdroj Hornbach

Pure & Simple II – Návrat k přírodě

Svět bydlení ve stylu Pure & Simple vytváří prostředí exotické atmosféry s konzervativními barvami. Dominují rustikální zemní a přírodní tóny, dřevěné podlahy a nábytek. Charakteristickými doplňky jsou textilní látky a ručně vyrobené příslušenství. Na dřevěné podlaze se vyjímají dekorativní koberce ze sisalu a dalších přírodních vláken. „Neopracované prvky si žádají jemné doplňky. Bydlení ve stylu Pure & Simple je inspirováno dánským trendem hygge, uspořádání působí nenuceně a přívětivě,“ líčí Tomáš Tiurin z Hornbachu. Interiér vyjadřuje pocit teplého a útulného domova.

Pokud vás trendy v bydlení pro letošní jaro zaujaly, inspirujte se interiérovými návrhy designerů z Hornbachu.

Zdroj: PR článek společnosti Hornbach

Reklama
Reklama

Komentovat