Expanze „KUCHYNÍ GORENJE“ v ČR pokračuje

Reklama

Včera byla v prostorách Shop Parku Čestlice otevřena značková prodejna „Kuchyně gorenje“. Jedná se v pořadí již o čtvrtou prodejnu zbudovanou v novém stylu. Koncept těchto prodejen je u nás ojedinělý tím, že nabízí kuchyně i spotřebiče od jednoho výrobce.

 

Budování prodejen konceptu Kuchyně gorenje je v plném proudu, nyní jsou nové prodejny otevřeny v Jihlavě, Olomouci, Ostravě a v Praze. V letních měsících pak přibudou další prodejny v Plzni a Hradci Králové. „Jsem rád, že nyní můžeme i zákazníkům v Praze přiblížit naši nabídku a služby v plné šíři. Rovněž mě těší, že se nám daří plnit cíle, které jsme si při plánování expanze v Česku stanovili,“ uvádí David Tenora, obchodní ředitel společnosti Gorenje.

Značka Gorenje je na trhu známá již několik desítek let. Se vznikem prodejen Kuchyně gorenje se ale na trhu objevuje řešení prodeje a prezentace naprosto odlišné od toho, co bylo dosud v segmentu zvykem. „Náš nový koncept kuchyní je navržen ve vzájemném souladu se spotřebiči Gorenje. Zákazníkům nabízíme originalitu, rozmanitost materiálů, výjimečný design a zároveň vysokou funkčnost. Ceněna jsou i řešení pro organizaci prostoru,“ vysvětluje Suad Hadžič, generální ředitel společnosti Gorenje.

Prodejny Kuchyně gorenje jsou koncipovány jako nadčasové. Mají dát vyniknout výjimečnosti prezentovaných produktů a jsou rozděleny do několika přehledných zón. Mezi výrobky jsou i kolekce od světoznámých designérů Pininfarina či Ora-Ito. Zákazníci si zde ale především mohou prohlédnout poslední kolekci úsporných, designově a technologicky vyspělých spotřebičů Gorenje+. Ty využívají elektronické dotykové ovládání iChef, oceněné v prestižní soutěži Red Dot Design.

Prodejna Kuchyně gorenje, Shop Park Čestlice, Praha, Průhonická 119
Otevírací doba: po – ne: 10:00 – 20:00 hod.

Více informací naleznete na www.gorenje.cz
Zdroj: New Deal Communications, a.s.

Reklama
Reklama

Komentovat