Společnost GROHE na veletrhu ISH 2019 představuje rekordní počet inovací
Zákazníci zcela mění způsob, jakým definují a používají své domovy. Společnosti GROHE se podařilo identifikovat pět klíčových trendů:
Zákazníci přecházejí od pasivního užívání k aktivnímu vytváření svých domovů, hledají jednoduchost a inteligentní produktová řešení. Dnes se inovace v produktovém designu více než kdy jindy opírají o empatické porozumění těmto trendům, jelikož zákazníci čím dál tím častěji inklinují ke komplexním řešením namísto dílčích produktů. Společnost GROHE je předním světovým výrobcem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských systémů. Během včerejšího slavnostního zahájení veletrhu ISH v německém Frankfurtu nabídla při zahajovací prezentaci hostům svou vizi, která těchto pět klíčových trendů reflektuje. Prostřednictvím rekordního počtu 500 nově představených produktů společnost GROHE uchvátila své klienty a koncové zákazníky nabídkou řešení, které budou formovat budoucnost vody.
3D tisk přinese revoluci do způsobu, jakým doma používáme vodu
Společnosti GROHE se podařilo vyvinout zcela jedinečné složení granulátu pro své kovové 3D tiskárny umístěné v továrně v německém Hemeru. „Design našich nových baterií GROHE Atrio Icon 3D a GROHE Allure Brilliant Icon 3D je neuvěřitelný. Uvádí něco doposud nemyslitelného do hmatatelné reality,“ říká Michael Rauterkus, CEO společnosti GROHE AG. „To, co vidíte, je budoucnost designu. Pro naše zákazníky je to budoucnost jejich vlastní kreativity a nekompromisní individuality. Věříme, že 3D tisk z kovů přinese revoluci do způsobu, jakým doma používáme vodu. Je to naprosto úžasná kombinace individualizace a průmyslové produkce.“
Zákazníci mění své požadavky a stávají se tvůrci
Hranice mezi jednotlivými sekcemi našich domů a bytů se postupně ztrácejí. Kuchyně je často součástí obývacího pokoje, koupelna se otevírá směrem do ložnice a obě tyto místnosti se mění z čistě funkčních součástí domova na důležité obytné prostory. Zákazníci věnují jednotlivým detailům svých koupelen a kuchyní více pozornosti než kdy dříve. Následkem toho se z koupelnových a kuchyňských produktů staly designové klenoty, do kterých zákazníci promítají svůj osobní vkus a preference. Jakožto vůbec prvnímu velkému výrobci sanitárních produktů, který spustil výrobu baterií pomocí 3D tisku z kovů, se společnosti GROHE podařilo zkombinovat ty nejmodernější technologie a úchvatný design. Jedná se o působivý důkaz odhodlání společnosti GROHE aktivně se podílet na utváření budoucnosti vody a doprovázet své zákazníky na cestě za vytvořením vytouženého, prémiového domova. „Očekávání našich zákazníků se zásadně mění,“ zmínil Michael Rauterkus před více než 350 mezinárodními novináři a váženými hosty, kteří se zúčastnili zahajovací prezentace. „Ve společnosti GROHE utváříme a formujeme budoucnost vody prostřednictvím designu a technologických inovací, a poskytujeme našim zákazníkům veškeré základní prvky, kterými mohou ovládnout nádhernou sílu vody, v podobě výjimečných produktů pro všechny oblasti domácnosti.“ Protože zařizování nových domovů se často točí kolem koupelny a kuchyně, setkávají se zákazníci často při návrhu a výběru těch správných řešení s nežádoucí složitostí.
Společnost GROHE pomáhá svým zákazníkům odstranit z tvůrčího procesu složitost
Jednoduchá a intuitivní, přesto však důmyslně promyšlená, integrovaná řešení koupelen jsou jedním z hlavních trendů dnešní doby. Společnost GROHE patří jednoznačně mezi přední světové výrobce kompletních koupelnových řešení, která zákazníkům pomáhají odstranit z tvůrčího procesu složitost. Podstata těchto kompletních řešení spočívá v dokonalém sladění barev, materiálů a designového zpracování vodovodních baterií, sprch, sanitární keramiky a splachovacích tlačítek, ale také kuchyňských baterií, dřezů a veškerých doplňků. „Žádná další společnost nenabízí, napříč celým svým produktovým portfoliem, tak pestrou škálu barevných kombinací a současně tak precizní zpracování s dlouhou životností,“ zdůraznil Michael Rauterkus.
Dokonalou ukázkou nového smyslu pro minimalismus a jednoduchost, která představuje krásu ve své nejčistší podobě, je řada Essence. To je vůbec první řada sanitární keramiky, jejíž součástí jsou také vany. Charakteristické pro tuto řadu jsou především jemné, organické tvary podtrhující touhu zbavit se všech nepotřebných prvků a soustředit se pouze na to, na čem skutečně záleží. Produktový minimalismus však dalece přesahuje hranice pouhého designu. Jeho důležitou součástí je také intuitivní ovládání a snadná instalace produktů. Nové podomítkové těleso GROHE Rapido SmartBox nabízí architektům, projektantům, developerům a instalatérům nekonečný počet možných řešení pomocí jediného podomítkového montážního tělesa. Kromě inovativního sprchového systému SmartControl lze podomítkové těleso Rapido SmartBox použít také pro efektivní a flexibilní instalaci našich pákových a termostatických baterií. Těleso tak představuje skutečně univerzální řešení pro všechny požadavky.
Nový, propojený ekosystém zabezpečení a ovládání vody
Před dvěma lety společnost GROHE na veletrhu ISH představila své první IoT řešení – GROHE Sense a GROHE Sense Guard. Nyní GROHE stoupá na další pomyslnou metu a rozšiřuje své know-how daleko nad rámec prostého sanitárního vybavení. Během zahajovací prezentace na veletrhu ISH 2019 společnost GROHE představila zcela novou generaci vodních senzorů GROHE Sense a systém GROHE Sense Guard Pro, který je přímo určen pro větší rodinné a bytové domy. Systém se instaluje na přípojku studené i teplé vody a poskytuje nejen důsledné zabezpečení, ale také odesílá přesné údaje o spotřebě vody přímo do mobilní aplikace GROHE Sense. To znamená, že zákazníci teď mohou mít okamžitý a úplný přehled o spotřebě vody a elektrické energie. Díky dvojici bezpečnostních systémů GROHE Sense Guard a Sense Guard Pro nabízí společnost GROHE řešení pro prevenci před škodami způsobenými vytopením až 90 % rezidenčního trhu. Bezpečnostní systém GROHE Sense se záhy stal zcela revolučním obchodním modelem nejen pro společnost GROHE, ale také pro instalatéry a nové obchodní partnery, mezi které patří například pojišťovny nebo správci nemovitostí. „Podařilo se nám vytvořit inteligentní platformu, největší ekosystém propojených zabezpečení a ovládání vody v oblasti, která naším obchodním partnerům po celém světě, například pojišťovnám, umožňuje implementovat zcela nové obchodní modely,“ dodává Michael Rauterkus.
Rekordní počet inovací představených společností GROHE na veletrhu ISH
Celkově společnost GROHE představila rekordní počet inovací a více než 500 samostatných, nových produktů, které reflektují pět největších současných trendů – nového pojetí domovů, tvůrčím způsobem uvažujících zákazníků, hledání maximální jednoduchosti, převzetí kontroly a inteligentní správy každodenního života. Jedná se o doposud největší a nejvíce inovativní prezentaci produktů společnosti GROHE. Produktů, které byly navrženy na míru potřebám zákazníků dneška a obchodním příležitostem našich partnerů, jako jsou architekti, instalatéři, pojišťovací makléři a experti na chytrou budoucnost. „Značka GROHE je synonymem pro vodu, inteligentní technologie a požitek. Proto vytváříme inteligentní řešení, která mění každodenní život k lepšímu,“ dodal Michael Rauterkus na závěr své řeči. „A co více, stále zdokonalujeme také požitek, který nám voda přináší.“