Společnost GROHE uvádí na trh digitální zážitkovou platformu „GROHE X“
Návštěvníci platformy dostanou možnost získat individuální zážitek ze značky GROHE díky informačnímu a inspirativnímu multimediálnímu obsahu šitému na míru potřebám profesionálních obchodních partnerů a spotřebitelů.
Revoluce v sanitárním průmyslu
Ať už chce zákazník vědět, které globální trendy ovlivňují sanitární průmysl, instalatér hledá videa, jak usnadnit svůj pracovní den, architekt chce získat inspiraci z nejnovějších trendů, nebo koncový zákazník chce vidět nejmodernější produktové inovace, aby se jeho vysněná koupelna stala skutečností – platforma GROHE X umožňuje každému prozkoumat svět GROHE a rozšířit své obzory, kdykoli a kdekoli chce.
Platforma GROHE X byla původně zamýšlená jako alternativa k veletrhu ISH, přednímu světovému veletrhu vody a vzduchotechniky. Účast na něm totiž společnost GROHE kvůli pandemii covidu-19 odvolala. GROHE X však v současnosti představuje mnohem více než jen náhražku veletrhu: Kromě toho, že platforma GROHE X spojuje podnětné a zábavné příběhy, sbližuje svět a přímo umožňuje výměnu zkušeností a podporu od skutečných odborníků.
Nové způsoby interakce
Nyní, když jsou příležitosti pro setkání tváří v tvář omezené, poskytuje platforma GROHE X ideální prostředí pro spolupráci a výměnu nápadů – platforma GROHE X je zkrátka místem, ve kterém se budete chtít scházet. Platforma bude spuštěna 16. března a kromě komplexního, bezplatného redakčního obsahu nabídne také speciální formáty akcí šité na míru profesionálním obchodním partnerům GROHE. „GROHE X je výsledkem našeho revolučního způsobu myšlení. Novou realitu vnímáme jako výzvu a nové příležitosti,“ vysvětluje Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA a Co-CEO Grohe AG ústřední roli, kterou platforma GROHE X hraje pro společnost GROHE. „GROHE X je pro mě důkazem, že obzvláště v těchto chvílích je třeba vyměnit ‚ale…‘ za ‚představte si, když..‘, a jsem více než hrdý na to, že všichni v GROHE jsou na takové uvažování dostatečně odvážní.
Prostřednictvím GROHE X nabízíme našim zákazníkům centrální, vždy dostupnou, značkovou platformu pro inspiraci, ale také interakci – kdekoliv se nacházejí, kdykoli nás potřebují.
Důležitost platformy GROHE X vnímáme i do budoucna. Tato digitální platforma je jen prvním stupněm vlastního zážitkového ekosystému, který bude v nadcházejících letech podněcovat spolupráci s našimi zákazníky. Jakmile to bude opět možné, bude platforma GROHE X doplněna o velké akce v rámci GROHE Truck Tour,“ dodává.
„Přestože fyzický odstup je v těchto dnech klíčový, stále chceme našim zákazníkům nabídnout jedinečné prostředí, ve kterém mohou objevovat naše inovace a vyměňovat si informace se svými kolegy a obchodními partnery,“ říká Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International a Co-CEO Grohe AG.
Klíčem je zaměření na zákazníka
Díky obsahu pečlivě upravenému na míru pro každou cílovou skupinu odráží GROHE X také novou obchodní strategii GROHE, která byla představena v červenci loňského roku. Na základě komplexní zpětné vazby od obchodních partnerů GROHE, co od značky očekávají, vymyslel vedoucí tým přístup, který nabízí diferencované produktové portfolio a specializované služby pro každou z cílových skupin: velkoobchodníky, instalatéry, architekty, designéry, projektanty i koncové spotřebitele.
Důraz na potřeby a přání zákazníků bude mít také zásadní význam s ohledem na nové produkty, které společnost GROHE představí prostřednictvím platformy GROHE X.
Vývoj relevantních řešení, která zlepší život zákazníků, vyžaduje hluboké pochopení toho, co spotřebitelé od svých domovů skutečně očekávají. Z toho důvodu společnost GROHE v počáteční fázi vývoje předvídá i doposud nevyjádřené potřeby spotřebitelů. Chcete-li zjistit, na čem značka staví, která řešení nabídnou spotřebitelům přidanou hodnotu v koupelně a kuchyni budoucnosti, a jak hodlá GROHE dále rozšiřovat svou transformaci udržitelnosti jako dvojnásobný vítěz německé ceny German Sustainability Award 2021, navštivte od 16. března.
Více informací na grohe-x.com
Zdroj: PR článek GROHE