I způsob výběru nábytku podléhá trendům, hotové realizace jsou stále oblíbenější
Stále více lidí dnes využívá při nákupu téměř čehokoliv internet a nejinak tomu je i při výběru nábytku a dalšího vybavení domácnosti. Množství různých e-shopů a jejich produktů je však natolik ohromné, že je poměrně těžké se v nich orientovat. Navíc klasické produktové fotografie, kdy je daný předmět vyfocen samostatně na bílém pozadí, vyžadují značnou dávku fantazie k tomu, aby si jej člověk představil ve spojení s ostatním nábytkem.
Proto mnoho zákazníků dává přednost inspiraci v podobě hotových realizací interiéru. A právě na ně se zaměřuje magazín Inhaus.cz, který nabízí prostor k prezentaci všem výrobcům nábytku i bytovým designérům.
Inspirace, která usnadní volbu
Fotografie kompletně zařízené koupelny osloví daleko více než samotné umyvadlo. Stejně tak samostatná kuchyňská linka, stůl nebo židle vypadá jinak, než když je součástí interiéru kuchyně. Realizace konkrétních místností během chvíle napoví, jak k sobě jednotlivé kusy nábytku ladí. Zákazníkovi odpoví i na otázku, jaký styl je mu nejbližší. Podle statistiky serveru Inhaus.cz jsou právě hotové realizace kuchyní desetkrát navštěvovanější než například jídelní stoly. Těchto trendů si všímá stále více výrobců nábytku a snaží se svým zákazníkům vyjít vstříc.
Skvělá prezentace pro profesionály
Právě pro výrobce nábytku, bytových doplňků a dalšího interiérového vybavení, ale také pro bytové designéry je určena služba, kterou nabízí magazín Inhaus.cz. Pomocí registrace pro profesionály si jednoduše založí účet a nahrají své fotografie, to vše zdarma. Mohou však využít i placené varianty, která skýtá výhodu většího množství fotografií a při prémiovém účtu i jeho kompletní správu včetně nahrání fotografií a vytvoření popisků k nim.
Využitím této prezentace získají profesionálové cestu k novým zákazníkům a zákazníci naopak novou inspiraci při zařizování svého bydlení. A právě tato oboustranná spokojenost je klíčem k úspěšnému podnikání.
ZDROJ: PR článek společnosti MD foto Haus s.r.o.