Společnost Hörmann nezastavila v rekordních výkonech ani složitá doba
Od loňského roku prochází ekonomika obtížnými zkouškami, které vyvolala světová pandemie onemocnění COVID 19. S následky této krize se musejí vyrovnat i hospodářsky silné subjekty. Jak ale ukazuje zkušenosti společnosti Hörmann, kvalitní nabídka a marketing zaměřený na zákazníka pomohou přestát i složitá období.
Přední evropský výrobce dveří a vrat dosáhl v období 2020/2021 rekordních prodejů ve výši cca 800 milionů korun. Tento velmi povzbudivý výsledek souvisí se širokou škálou kvalitních produktů, mezi nimiž dominují především vrata pro rodinné domy a průmyslové objekty, ale nově také dřevěné interiérové dveře nejrůznějších typů a cenových kategorií.
Pro zákazníky je zajímavá nejen tato nabídka, ale také velmi stabilní cenová politika společnosti Hörmann. Ta se snaží i v této nelehké době držet ceny na stávající úrovni, což motivuje klienty k neklesajícím nákupům.
Na tomto trendu by nemělo změnit nic ani velmi mírné zvýšení cen
od 1. 10. 2021, které se bude pohybovat v průměru kolem 4,6 % a které je vyvolané dramatickým cenovým navýšením vstupních materiálů pro výrobu.
Více na www.hormann.cz
Zdroj: Hörmann