Reklama
ČMSS i v novém roce zvýhodní mladé klienty prémií 2000 Kč

ČMSS i v novém roce zvýhodní mladé klienty prémií 2000 Kč

Českomoravská stavební spořitelna (ČMSS) bude i v novém roce podporovat zájem o dětské smlouvy prémií 2000 Kč. Zájem o stavební spoření pro děti roste a v poslední době tvoří téměř polovinu všech nových smluv o stavebním spoření. V letošním roce lze očekávat nárůst zájmu o stavební spoření.

V ulicích českých měst se objevil první sníh

V ulicích českých měst se objevil první sníh

V ulicích českých i moravských měst se od 4. září objevuje první sníh. Nedočkavci si budou moci užít první koulovačku nové sezóny díky ČMSS, která sníh do vybraných měst naveze v rámci startující marketingové kampaně a podpory konceptu „Najděte se ve vlastním“. Součástí kampaně bude i soutěž o dvoudenní pobyt v iglú na rakouském ledovci.

Hledá se Liška! ČMSS v nové kampani nabízí zvýhodněné úvěry i výlety do westernového městečka

Hledá se Liška! ČMSS v nové kampani nabízí zvýhodněné úvěry i výlety do westernového městečka

Českomoravská stavební spořitelna spouští novou marketingovou kampaň „Hledá se Liška“ zaměřenou na podporu úvěrů i stavebního spoření. V rámci kampaně začínají nejnižší sazby úvěrů na 1,9 % p.a. Kromě úvěrů ČMSS v kampani komunikuje i roční výnos stavebního spoření 3,5 %, klienti mohou také získat výlety do westernového městečka.