Novinky pro rok 2011: Ještě více možností

Již přes 80 let je značka kuchyní Alno inspirací a stala se klasikem mezi výrobci kuchyňského nábytku, který vždy přichází s něčím novým. Také v roce 2011 přichází Alno s nejlepší kvalitou zpracování a přesvědčivým designem v rámci sortimentu, který byl všestranně rozšířen.
Reklama

A protože si lidé váží nových možností, připravilo Alno pět nových programů (Alnodur, Alnofine, Alnovetrina, Alnosatina a Alnoart Stoneglas) v 17 nových provedeních dvířek – mat, vysoký lesk a v klasických barvách, jako je bíla magnolie nebo bílá mat, ale také v trendových barvách – platinové modré metalíze nebo fialové mat. Mnohá vylepšení stávajících programů proto Alno převezme i pro rok 2011. Celkem osm novinek, mezi nimi Alnoplan, Alnolook a Alnosilk, bude rozšířeno o dalších 12 provedení dvířek, které jsou k dispozici nejen v provedení sklo mat a vysoký lesk, ale také v provedení folie.

Další vývoj: Studie konceptu Marecucina
Marecucina, současná trendová studie od Alno, která se představila již v dubnu tohoto roku na veletrhu Eurocucina v Miláně, se nyní představuje na domácím veletrhu v dalším stupni vývoje. Buď jako jednoduchá kuchyňská linka, nebo uspořádáním do tvaru písmene L – tato původně mohutná studie se přibližuje obvyklým dimenzím, a přesto přináší svěží vítr do kuchyně a vytváří v běžném dni chvíli pohody. Marecucina nabízí nautické stylové elementy a spojuje je s náročnými požadavky na kvalitu, kladenými stejně vysoko jako při stavbě skutečných lodí.

ZDROJ: ALNOX s.r.o.

Reklama
Reklama

Komentovat