design

Kuchyně

Renesance jídelny

V uplynulých letech se z našich příbytků jaksi vytratily místnosti určené výhradně ke stolování. Jídelní stůl se přesunul do kuchyně a jeho funkce se zúžily jen na praktické využití. Každý člen rodiny se prostě najedl, vstal od stolu a běžel za svými povinnostmi. Nic víc. Konzumování jídla na úrovni stolování se změnilo v neznámý pojem. To vše se naštěstí pomalu stává minulostí. Zjistili jsme, že právě chvíle strávené při společném stolování jsou možná jediné, kdy se pravidelně setká celá rodina a všichni si mohou vychutnat příjemnou atmosféru – ve společném rozhovoru a u chutného jídla. A pokud se stolující budou cítit příjemně v hezkém prostředí, nebudou od stolu utíkat.

Trendy

Doplňky do studentského podnájmu

Dnešní rychlá doba má posunutá měřítka také vdospívání. Mnoho vysokoškoláků raději vymění studentskou kolej za vlastní pokoj vpodnájmu. Zařizování takového interiéru se pak často odehrává za pomoci nejlevnějšího nábytku znabídky velkých obchodních domů ana úrovni dekorování se investuje do zaručeně „in“ kousků, které mohou svojí cenou přesáhnout isamotný nábytek. Vždyť jsou to především doplňky, které se dají jednoduše sbalit apřestěhovat do dalšího podnájmu nebo do nového samostatného domova. Ty nejlepší pak zůstávají jako připomínka zlatých studentských let.

Nábytek

Potáhněte si sedačku ekologicky!

Otom, čím bude potažená vaše sedačka, nemusejí rozhodovat jen výrobci nábytku. Nyní můžete rozhodovat ojejím vzhledu sami. Aktuální touhu po hladkém povrchu smoderní paletou barev uspokojí základní nabídka koženek skai Basic.

Novinky

Přichází nová hvězda – vana Rosa 95

Stejně jako každý rok přichází i nyní společnost RAVAK, a.s., největší výrobce vybavení pro koupelny ve střední a východní Evropě, s novinkami ve svém sortimentu. Pro rok 2011 byla rozšířena nejen nabídka van a sprchových koutů, ale také nábytku, hydromasáží a příslušenství ke sprchovým koutům. Velmi významnou novinkou, kterou společnost RAVAK reaguje na potřeby a přání zákazníků, je zcela nová asymetrická vana Rosa 95. Jde o třetí vanu z nejprodávanější řady Rosa, která se od předešlých liší především svými rozměry a také cenou. I tuto vanu je možné v rámci uceleného řešení pro koupelnu – konceptu Rosa – doplnit dalšími výrobky, např. vanovou zástěnou. umyvadlem či koupelnovým nábytkem.

Koupelny

Pořiďte si koupelnu pro dva! Romantika v koupelne

Základem romantické koupelny je velká vana nebo prostorný sprchový kout s masážními tryskami, intimní osvětlení, spousta voňavé pěny a samozřejmě vaše drahá polovička.

Koupelny

Snadná údržba díky hladkým křivkám

Ulehčit neoblíbený úklid vkuchyni si můžete již výběrem šikovného dřezu. Minimum rohů, ostrých hran amíst, kde by se ve dřezu mohla udržet špína, to je koncepce německé firmy Schock – výrobce avývojáře technologií nanogranitových agranitových dřezů.

Koupelny

Pořiďte si koupelnu pro dva! Romantika v koupelne

Základem romantické koupelny je velká vana nebo prostorný sprchový kout s masážními tryskami, intimní osvětlení, spousta voňavé pěny a samozřejmě vaše drahá polovička.

Design interiérů

Maorský moderní nábytek

Díla Davida Trubridge patří už několik let mezi magnety milánského Mezinárodního salónu nábytku. Mnozí obdivují jejich jednoduché linie. Také prestižní italský výrobce Cappellini našel v houpací pohovce Body Raft 2000 prvky pro estetiku své kolekce. […]

Design interiérů

Obývací pokoj – první dáma vašeho domu

Obývací pokoj prozradí nejvíce oživotním stylu svých majitelů. Není to jen důsledek toho, že hosté obvykle tráví většinu času vobývacím pokoji, atak si podle atmosféry, kterou na nich tato místnost zapůsobí, utvoří nebo poopraví mínění oobyvatelích domu. Důležitější je, že tento pokoj zosobňuje prostor, vněmž se zhmotní nejvíce zpředstav ovlastním stylu bydlení. Potvrzením je isoučasná volnost výběru zvíce stylů avlivů.

Design interiérů

Oblečte si interiér do luxusu

Nová kolekce od AlmiDecor Metropolitan Luxury je harmonickým životním ainteriérovým stylem, vněmž se spojují vybrané elementy zrůzných kolekcí této značky, ato jak nábytek, tak dekorace. Cílem bylo vytvoření luxusního, jedinečného aneopakovatelného dojmu.